Alle maten zuurstofsensoren dekking
Alle producten
-
OmarDe NOx-sensoren en hogedrukbrandstofpompen kwamen in goede staat aan. We hebben één set getest, werkt zeer soepel, geen fout. -
Marcus.De onderdelen ontvangen, een paar zuurstofsensoren gecontroleerd. De pasvorm is perfect, de connectoren voelen stevig aan. Je voelt absoluut de kwaliteit. Ik zal je informatie doorgeven aan een paar collega's in de branche. -
DavidIk ben net klaar met het testen van de zuurstof sensoren. Je stuurde het vorige week. Geen foutencodes. Heel stabiel. Ik kan zien dat de kwaliteit veel hoger is. dan anderen. Volgende keer zal ik ook NOx-sensoren installeren. -
CassidyWe hebben je zuurstof sensoren vorige week op de vrachtwagens geïnstalleerd. Het brandstofverbruik is al met ongeveer 5% gestegen en er zijn helemaal geen motorlichten. Geen downtime, geen hoofdpijn, alleen een consistente prestatie. Vanaf nu zetten we de hele vloot over op jouw sensoren. -
Chloe.Goed! Zeer goed en nieuw product, het paste perfect, ik hou ervan om onderdelen van dit bedrijf te kopen!!! -
Danny, ik...Goed! -
Christine.De prijs is erg goed.
OEM Kwaliteit NOx Sensor 04L907807BT 0281008779 0281007831 voor VW Multivan Transporter California T6 2.0 TDI
Productdetails
| Doel | voor vervanging/reparatie | Voorwaarde | Nieuw |
|---|---|---|---|
| OE-NR. | 04L907807BT | Garantie | 1 jaar |
| Type | Nox Sensor | Automerk | Voor VW |
| Universele montage | Ja | Logo/grafisch ontwerp | Laserprinten |
| Markeren | oem 04l907805de,oem vw nox sensor,multivan 04l907805de |
||
Productomschrijving
Productnaam | NOx Sensor |
OE NR. | 04L907807BT |
Materiaal | Geïmporteerde Platina Chips, Dikker Koperdraad, 430 Roestvrij Staal |
Certificeringen | CE, RoHS |
Merknaam | EvozuRun |
Kwaliteit | 100% Getest |
Monster | Beschikbaar |
Aangepaste Service | Laser Logo Afdrukken, Gepersonaliseerde Verpakking en Aangepast Label |
Bandenmerk | voor Volvo |
Grootte | Standaard |
Garantie | Binnen 12 maanden na ontvangstdatum |
Korting | Meer hoeveelheid, betere prijs |
Geadviseerde Producten